Suomen Newfoundlandinkoira Ry

Jäsenyys

Suomen Newfoundlandinkoirayhdistykseen voi liittyä jäseneksi täyttämällä jäsenhakemuksen.

Sinulla on äänioikeus seuraavan vuoden vuosikokouksessa jos olet maksanut jäsenmaksusi tämän vuoden viimeiseen päivään mennessä.

Jos et ole saanut vastausta kuukauteen jäsenanomuksen jättämisen jälkeen, otathan uudestaan yhteyttä.

Jäsenmaksut 2023:

• Varsinainen jäsen 34 €
  • Kannattajajäsen 34 €
  • Perhejäsen 5 €
  • Ainaisjäsen 510 €
  • Liittymismaksu 7 €
  • Kasvattajan ilmoittaessa koko pentueen 15 €/pentu

Lisätietoja jäsenyydeestä ja liittymisehdoista löydät yhdistyksen säännöistä.
Tarvittessa voit kysyä aiheesta lisää myös jäsensihteeriltä: nf.jasensihteeri@gmail.com

Yhdistyksen hallitus hyväksyy uudet jäsenet noin kuukauden välein, jonka jälkeen postitetaan jäsenmaksulappu. Jäsenmaksun jälkeen lähetetään aiemmin kuluvana vuonna ilmestyneet Suomen NF-Uutiset, siltä osin, kun niitä on vielä ylimääräisenä jäljellä.

Jäsenmaksulaskutus

Jäsenmaksulaskut pyritään toimittamaan jatkossa sähköpostitse. Näin supistamme jäsenlaskujen postituskuluja ja vähennämme paperin kulutusta.

Jäsenrekisterissämme ei ole tallennettuna ennen vuotta 2021 liittyneiden jäsentemme sähköpostiosoitteita, joten toivomme jäsentemme täyttävän alla olevaan kyselyn, jotta saamme jäsenrekisteritietoja täydennettyä sähköpostiosoitteilla jäsenmaksulaskutusta varten.

Ennen vuotta 2021 liittyneet jäsenet, jotka eivät ole kyselyyn vastanneet myöntävästi tai ollenkaan, saavat laskun edelleen postitse. Vuonna 2021 ja sen jälkeen liittyneet saavat automaattisesti laskunsa sähköpostitse.

Pääset ilmoittamaan sähköpostiosoitteesi tästä linkistä.

Jäsenedut:

• Saat kotiin kannettuna NF-Uutiset, laadukkaan rotulehden, joka ilmestyy neljästi vuodessa.
  • Ilmoittaudut halvemmilla hinnoilla ja/tai olet etusijalla yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin, tapahtumiin ja kilpailuihin.
  • Voit mainostaa jalostusurostasi maksutta yhdistyksen kotisivujen uroslistalla.
  • Saat toimikunnilta neuvontaa ja tukea jalostus-, terveys- sekä harrastusasioissa.
  • Sinulla on äänioikeus yhdistyksen kokouksissa.
  • Osallistut koirasi kanssa automaattisesti yhdistyksen Vuoden Nöffi -pistekilpailuihin (näyttely, vepe, toko, rally-toko ja vuoden tulokas tokossa/rally-tokossa).
  • Jos olet kasvattaja, pentueesi pääsee yhdistyksen pentuvälitykseen
  • Kasvattajana sinulla on myös mahdollisuus liittää pentujesi omistajat edullisesti rotuyhdistyksen jäseniksi.
  • Lempäälässä sijaitsevasta palvelevasta lemmikkieläintarvikekauppa Käpäläväestä -10 % alennus nöffiyhdistyksen jäsenille. Käpäläväen runsaasta valikoimasta löytyy varmasti jokaiselle jotain!
  • Star Glamour’s Lempäälässä tarjoaa nöffiyhdistyksen jäsenille – 10 % alennusta tuntiveloituksena tehtävistä trimmauspalveluista. Ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Voimassa toistaiseksi.

Jäsensihteeri

Anna Palander- Kuukasjärvi